czwartek, 17 września 2009

Mam pozwolić

"Mam pozwolić, by Jego eucharystyczna miłość coraz bardziej do mnie docierała; żeby przynosiła mi to, czego najbardziej pragnę, może nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Bo przecież jestem stworzony do szczęścia, a mogę je znaleźć tylko w Nim, w moim Bogu, który stale sprawuje za mnie Najświętszą Odkupieńczą Ofiarę. I to jest Sakrament- Ofiara.
Ale też stale czeka na mnie, czeka na oltarzu, czeka w tabernakulum. I to jest Sakrament- Obecność. Obecność, która mogłaby mnie uszczęśliwiać, gdybym jej na to pozwalał.
A Sakrament-Komunia - to Miłóść, która chce mnie przyjąć, która ciągle spodziewa soę, że będzie we mnie coraz mniej przeszkód dla niezwykłej łaski Jego obecności na ziemi. I która chce dać mi już teraz zaczątek nieba. Bo niebo jest tam, gdzie jest Bóg.

(ks. Tadeusz Dajczer "Przymnóż nam wiary", s. 92-93)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz